Hej Piękna!
Poniżej znajduje się Regulamin Sklepu PANI SEKSUOLOG. Zapoznaj się z nim zanim dokonasz zakupu. Zawiera on ważne informacje na temat dokonywana zakupów w sklepie, reklamacji czy zwrotów. Cieszę się, że tutaj jesteś, bo to oznacza, że zainteresowały Cie produkty od Pani Seksuolog.
W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości wyślij maila na adres: paniseksuolog@outlook.com
Udanych zakupów,
Beata Kuryk-Baluk
DEFINICJE
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca o uprawnieniach Konsumenta – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Cena – wyrażona w złotówkach wartość brutto Produktów oferowanych w Sklepie.
Dane osobowe – wszystkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, które umożliwiają jej identyfikację bez ponoszenia nadmiernych kosztów, czasu lub działań.
Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
Sklep Internetowy, Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.paniseksuolog.pl/sklep
Sprzedawca – Pani Seksuolog Beata Kuryk Baluk, ul. Powstańców Warszawy 1/13, 22-100 Chełm, NIP:5632329286
Umowa sprzedaży – zgodne porozumienie Kupującego i Sprzedawcy ustalające ich wzajemne prawa lub obowiązki. Za moment jej zawarcia przyjmuje się złożenie i opłacenie Zamówienia przez Kupującego, a za jej warunki – zasady określone w niniejszym Regulaminie.
Zamówienie – oferta, nabycia konkretnie oznaczonego Produktu za cenę uwidocznioną w Sklepie, kierowana przez Kupującego do Sprzedawcy.
Indywidualne Konto Klienta, Konto – konto które Klient może założyć podczas składania zamówienia.
Newsletter – elektroniczna usługa świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym automatyczne otrzymywanie od cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.paniseksuolog.pl/sklep i prowadzony jest przez Pani Seksuolog Beata Kuryk-Baluk
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego przez Kupującego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Kupującego następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Dostęp do poczty elektronicznej, w tym: aktywny/ważny adres e-mail
- Standardowy system operacyjny
- Standardowa przeglądarka internetowa
- Przeglądarka plików z rozszerzeniem .pdf
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sklepu oraz osób trzecich. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Sprzedawca otrzymując Zamówienie działa w zaufaniu, iż: Kupujący ma wymaganą zdolność do czynności prawnej, którą dokonuje, dane i informacje podawane przez Kupującego są zgodne z prawdą, Kupujący zapoznał się i zaakceptował niniejszy Regulamin;
- Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w okienku „Newsletter” na stronie Sklepu Internetowego adresu e-mail, wyrażenia zgody na wysyłkę materiałów marketingowych oraz zapoznaniu się z polityką prywatności i kliknięciu pola subskrypcji. Klient na podany adres e-mail będzie otrzymywał wiadomości, subskrypcja jest na czas nieokreślony, ale w każdej chwili Moz na z niej zrezygnować poprzez wysłanie wiadomości ze stosownym żądaniem na adres e-mail: paniseksuolog@outlook.com
- Sprzedaż i dostawa Produktów poprzez Sklep obejmuje wyłącznie teren Rzeczypospolitej Polskiej.
INDYWIDUALNE KONTO KLIENTA
- Założenie konta jest darmowe.
- Założenie konta odbywa się poprzez uzupełnienie Formularza rejestracji, gdzie należy podać niezbędne dane wskazane w formularzu.
- Logowanie się na Konto wymaga podania loginu i hasła, które Klient ustanowił w Formularzu rejestracji.
- Za pomocą ustanowionego loginu i kasła klient może załogować się na swoje indywidualne konto klienta.
- Klient ma możliwość w każdej chwili usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail paniseksuolog@outlook.com
ZAMÓWIENIE
- W celu złożenia zamówienia należy wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny);
- Klient ma możliwość zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych, które są wymagane w Formularzu
- W kolejnym kroku należy kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” w celu potwierdzenia zamówienia i przejścia do płatności.
- Należy wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie.
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność BLIKIEM
- Płatność szybkim przelewem Panow
- Przelew bankowy
- Dokonując przedpłaty, należność za zamówienia należy uregulować przelewem na konto: 21 1140 2004 0000 3902 8196 4770. W tytule przelewu należy podać nazwę zamówionego Produktu, datę zamówienia oraz nazwę Kupującego.
- Kupujący ma obowiązek dokonania płatności za złożone zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży w terminie 5 dni od jego złożenia (forma przedpłaty). Po upływie tego terminu, jeśli przez ponad 5 dni Kupujący nie zapłaci za zamówienie lub Sprzedający nie będzie mógł się skontaktować z Kupującym, żeby zrealizować zamówienie – Sprzedający może anulować zamówienie (umowne prawo odstąpienia, zgodnie z art. 492 kodeksu cywilnego).
4. Szczegółowe informacje na temat akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie sklepu.
KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Polski. Jeśli klient chce dostawę poza granicę Polski proszę wcześniej o kontakt e-mailowy: paniseksuolog@outlook.com
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna .
- Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu.
- Do terminu wysyłki należy doliczyć czas dostawy kurierskiej / do Paczkomatu.
- Klient może skorzystać z następującej metody dostawy:
- Przesyłka kurierska.
- Paczkomaty.
- Informacje odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów (jeżeli takie wystąpią), które Kupujący będzie zobowiązany ponieść w związku ze złożonym zamówieniem, będą przedstawione podczas składaniu zamówienia.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając pismo pocztą elektroniczną na adres mailowy paniseksuolog@outlook.com lub papierowo na adres siedziby Sprzedawcy.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie www.paniseksuolog.pl/sklep
ZWROTY
- Koszty związane ze zwrotem ponosi Klient.
- Klient wysyła zwrot za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera na adres siedziby firmy tj. ul. Powstańców Warszawy 1/13, 22-100 Chełm.
- Sprzedawca po otrzymaniu i pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu oddaje otrzymaną kwotę wraz z kosztem dostawy Klientowi maksymalnie 14 dni od daty odbioru zwrotu.
- Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy.
- Zwrot należy dokonać na adres: Powstańców Warszawy 1/13, 22-100 Chełm
- Towar należy odesłać najlepiej w pudełku „Hej Piękna” (natomiast nie jest ono wymagane, ale ponowne jego wykorzystanie niesie za sobą ogromne korzyści) wraz z oryginalnymi metkami, kartką „Hej Piękna” oraz dołączonym paragonem lub fakturą.
- Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta ponosi wszystkie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy.
- Na pozytywne rozpatrzenie zwrotu składają się następujące warunki:
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania
- Metka nie może być naruszona
- Produkt musi zawierać wszystkie elementy składające się na zamówienie np. kartkę „hej Piękna”, torbę „hej Piękna” (skład podany w opisie produktu)
- Przesyłka ze zwrotem Produktu dodatkowo musi posiadać uzupełniony formularz zwrotu, który można pobrać ze strony internetowej Sklepu pod adresem www.paniseksuolog.pl/sklep
- Produkty SPERSONALIZOWANE nie podlegają zwrotom.
REKLAMACJE
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: paniseksuolog@outlook.com lub papierowo na adres siedziby Sprzedawcy
- W reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, zdjęcie , okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: Powstańców Warszawy 1/13, 22-100 Chełm
- Koszty związane ze zwrotem ponosi Klient.
- Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
WYMIANA
- Wymiana towaru jest niemożliwa.
- Klient musi dokonać zwrotu zamówionych wcześniej produktów, aby uzyskać pełny zwrot należności, a następnie zamówić nowe produkty.
- Procedura zwrotu opisana została w „ZWROTY”
PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści dostępne na stronach Sklepu, treści cyfrowe dostępne w Sklepie, elementy produktów fizycznych (np. projekty graficzne), materiały przekazywane podczas konsultacji lub szkoleń mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie od dnia jego zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu internetowego i ma zastosowanie do zamówień złożonych od dnia 01 października 2021 roku.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży towarów jedynie w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i tylko w granicach rzeczywiście poniesionej przez Kupującego straty.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
- W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie obowiązują odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.